Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben bezig Mezelf zei: Nooit gehad of echt van gehoord. Kan je er meer over vertellen? Dose, effect in verhouding tot bijv 3mmc of iets waar je ervaring mee hebt? Werkingsduur? Dip en of cravings bij uitwerking? Vragen vragen alleen maar vragen haha Klik om te vergroten... Is ook best nieuw, ik ben echt blij en enthousiast kan het vergelijken als mooie mengelmoes van pep en coke"
"Snuffelaar zei: Lijkt behoorlijk op 3-cmc, ondermaatse dopamine reuptake inhibitor. Bekijk bijlage 55305kan Klik om te vergroten... Snuffelaar zei: Lijkt behoorlijk op 3-cmc, ondermaatse dopamine reuptake inhibitor. Bekijk bijlage 55305 Klik om te vergroten... 3cmc vind ik niks nee .."
"Goedenavond allen. Mijn eerste trip report en dit wil ik graag live doen. Over mij: Man, 1,80 lang en weeg 70 kilo. Ervaring met deze samenstelling heb ik nog niet. Ik heb via mijn vaste vendor puur uit nieuwsgierigheid en meerdere goede verhalen die ik heb gelezen hierover ook maar eens de "Blue Bliss" pellet besteld. Volgens de vendor gaat het hier om deze samenstelling: 80mg 5-MAPB 20mg 2-FMA 2mg 5-MeO-MiPT Het is een blauwe pellet met een Bitcoin logo. Ik zou hem doormidden kunnen breken, maar ik heb inmiddels blijkbaar besloten om hem in een keer te nemen. 20.38: Pellet gaat naar binnen en ik spoel hem weg met een slok bier, nu is het afwachten. Ik probeer jullie (op fatsoenlijke wijze) op de hoogte te houden! 21.24: Ik merk dat er iets op aan het komen is, het zweet brak me in ieder geval 10 minuutjes geleden flink uit en ik ben even buiten een luchtje gaan scheppen. Mijn lichaamstemperatuur gaat in ieder geval omhoog en ik merk dat ik met vlagen een beetje vlinders in mijn buik gevoel krijg, ik weet niet hoe ik dit anders zou moeten omschrijven. Op de achtergrond staat een livestream van Tomorrowland, normaal zijn dit niet mijn DJ's maar ik voel de vibe wel. 22.41: Er is blijkbaar alweer een goed uur voorbijgegaan, de tijd gaat snel dus. De hoge lichaamstemperatuur lijkt af te nemen al heb ik af en toe nog wel een zweetuitbarsting. De tijd gaat wel voorbij aan onnozele denkfouten, zo kreeg ik net het idee om een glas water te pakken. Ik heb mijzelf hardop horen denken voor de glazenkast: "wat had ik hier in hemelsnaam ook alweer nodig?" De letters op het scherm beginnen ook steeds meer te bewegen en te dansen en ik voel mijn schouders al meteen meebewegen met (denkbeeldige) muziek. Wanneer ik de muziek weer aanzet, zit ik er ook vrrijwel direct helemaal in, al met al ga ik denk ik wel lekker. 23.50: Ik merkte bij mezelf op hoe gelukkig ik op dit moment ben met de kleren die ik aanheb, alles voelt zo lekker zacht en zo comfie. Ik beweeg lekker mee met de muziek en kan er af en toe lekker in verdwalen. ik heb op een beeldscherm wat visuals die hypnotiserend zijn alles komt samen in de muziek, op de een of andere manier. Mijn denkproces is ook hard beïnvloed ik betrap mezelf af en toe op gedachteloopjes etc. Ik raak langzaam ook heel afgeleid op randzaken. Ik heb net een stuk van een joint gerookt die werkt lekker door, ik sluit mezelf wat makkelijker buiten. Tijdens het typen denk ik morgen als ik het teruglees, wat bedoel jij nou weer, vage gast ik vergeet nu al een tijdje de tijd te noteren en wat ik hier had willen typen 03.55 7.49: oeps ik laat me erg makkelijk afleiden, zo wel willen slapen. 10.41: Ik merk nog wat naweeën of uitwerkingen maar kom langzaam aan weer terug op aarde, ik weet niet zeker of ik geslapen heb, de tijd vloog voorbij. Ik ben tevreden over de Blue Bliss, ik heb echt stilgestaan in momenten en alles klopte voor mij, ondanks de rare afzwiepers om het zo maar te noemen. Door 4-AcO later bij te pakken kreeg ik lekkere visuals, beeld en geluid viel perfect samen en ik kwam in een opgewekte laid back stemming, met veel gevoelens van liefde en warmte. Zo af en toe heb ik een flashback om het zo maar te noemen en daar lijk ik persoonlijk nog wat op te kunnen steken van deze trip. Hij eindigt in ieder geval behoorlijk filosofisch in mijn hoofd. Op dit moment heb ik nog geen kater, maar ik moet even kijken wat de dag gaat brengen.."
"Beide gehad.. 3cmc vond ik niks, 2mmc was een warm welkom, vooral in combi met 2f-Ket. Eerste keer 3CMC: kut was dit het nou? Eerste keer 2MMC: dit is een slap cokesnuifje"
"PsyTekz zei: Deze valt toch onder de geflureerde amfetamine stimulanten? Klik om te vergroten... Jup FredKroket zei: Klinkt alsof je ze beide beter kunt laten liggen. Klik om te vergroten... 3cmc sowieso. 2mmc vind ik dan weer leuk genoeg. Ik had wellicht lage verwachtingen, maar ik ga er goed op."
"Heeel herkenbaar dit. Het zijn de drugs, die verlagen tijdelijk de muren die je om je heen hebt gebouwd. Ik begin ook altijd met gebruiken van tabak, wiet en mijn onzekerheid zegt: mensen storen zich aan jou... Met blowen wist ik dat weg te werken, omdat ik over andere onzekerheden na ging denken van de wiet of hasj.. ik gebruik geen benzo's maar zit wel aan de ket nu en heb veel aan amfetamine gezeten om alles uit de weg te gaan. Blowen doe ik nu zelden, wanneer ik het doe ben ik vaker naar de klote dan blij. Teruggrijpend dan maar naar het 'hardere vertrouwde' moment euforie en het misplaatste zelfvertrouwen, dat uiteindelijk weer uitkomt op nuchter worden, schaamte (al is er niets gebeurd) paar dagen verlangen (af en toe misgrijpen) en door... Drugs zijn te interessant maar meteen zo gevaarlijk. Het lijntje is o zo dun en o zo lekker...."
"Smaakt als pep, recensies waren goed dus bestellen.....vdirect vrolijk.. kent iemand dit? Ik ga best goed hierop"
"2cb heb ik altijd hele goede ervaringen mee gehad, vriendelijk licht visueel en vooral dom lachen. 2cb fly lijkt minder heftig, al kan dat spul er ook heeel hard inknallen. Je de fly variant heeft een lange come up, risico om bij te nemen en later (te) hard te gaan. Bij 2cb blijft alles voor mij binnen de lijntjes en weet ik beter wat ik kan verwachten. Onderaan de streep: 2cb weet ik wat ik krijg. 2cb fly, het kan zijn dat ik niks merk behalve dat iets opgepepte gevoel. Het kan ook zijn dat ik denk dat het daarbij blijft en na die gedachte weet ik amper hoe ik aan boord van die raket gekomen ben. Ben een keer in slaap gevallen voor de fly van zich liet horen, toen ik wakker werd had ik ook werkelijk geen idee meer wat echt of nep was. Kan me voorstellen dat dit niet bij iedereen goed valt."
"Die stoffen vragen meer van je lichaam dan je dacht. Echte troep, je lichaam gaat nog ff gillen.. stort je op een spel (mijn nostalgie roller coaster tycoon 2 of iets?) Stort je op een boek? Hobbykok worden? Ik herken je struggle die je beschrijft. Ik trap zelf wel constant in mijn eigen vallen maar wellicht kunnen we elkaar helpen? Indi(ca) zei: Hoi allemaal, Sinds mijn vorige bericht dat ik naar de dokter ben gegaan en ben doorverwezen wilde ik alvast beginnen met minderen (met 3mmc) maar goed dat lukte niet. Vannacht voelde ik me zo slecht en ik sliep (zoals altijd) pas in de ochtend. Vandaag werd ik wakker en ik dacht ik kap er gewoon mee. Ik heb het toen weggegooid en eigenlijk sinds een uur nadat ik wakker werd (ik begin meestal al in de ochtend) begon ik last te krijgen van paniek, pijn op de borst en in mijn linker arm. Nou zal die pijn op de borst en mijn linkerarm wel een gevolg zijn van de paniek want dat had ik voor mijn 3mmc gebruik ook. Toch heb ik er enorm last van en hoe meer ik er op ga letten hoe meer last ik er van krijg en zo maak ik me weer meer zorgen en maakt de paniek het weer erger. Eigen schuld dikke bult natuurlijk. Ik wil graag afleiding gaan zoeken maar ik heb niet genoeg ideeën om mezelf daadwerkelijk de hele dag (+nacht?) bezig te houden dus ik hoop dat jullie mij een paar tips kunnen geven wat ik kan doen zodat ik mijn dag goed kan vullen. En weet iemand toevallig ook wat ik kan verwachten qua hoe lang deze klachten blijven? Klik om te vergroten... Als ik iets kan doen laat het aub weten."
"Even op terugkomende. Ik draai met enige regelmaat. Het hangt er voor mij af wat voor feestje het is of ik wel of niet gebruik, als ik weet dat het een kleiner feestje is waar veel gebruikt wordt wil ik wel meedoen. Is het een wat serieuzere gig drink ik wat biertjes of mixjes tijdens mijn set en daarna zie ik wel waar het schip strandt. 😜"