Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal, mijn naam is Bastiaan. Ik was onderzoek naar DMT aan het doen omdat het mij zeer interessant lijkt. Ik las op de site van Afkickkliniekwijzer.nl informatie over DMT. Ik citeer:"Wanneer de dosis DMT groot genoeg is en je je volledig kunt overgeven aan de ervaring, dan is het mogelijk om een zogenaamde ‘doorbraak’ te ervaren. Deze intense psychedelische ervaring wordt vaak omschreven als een volledig verlies van de eigen identiteit en het gevoel samen te smelten met ‘alles wat bestaat’." Wat zijn jullie ervaringen? Bastiaan"