Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor mij 69 original (wel aantal flesjes op een avond en nacht) , voor mijn man xtc, 1 flesje 69 en kamagra natuurlijk. Het enigste nadeel is dat klaarkomen redelijk moeilijk gaat en soms zelfs helemaal niet lukt..... Maar het gevoel is fantastisch of het nou lukt of niet. Met 69 al zo'n dik half jaar ervaringen en zijn nu sinds kort in aanraking gekomen met N2O, xtc, ghb, ketamine, speed..... Moet nog uitzoeken wat nou echt mijn (ons) ding is."
"Dit is de 1ste reactie die ik schrijf op dit forum en ben eigenlijk heel erg benieuwd of je zo ook 69 original kan gebruiken. Het is namelijk echt niet te zuipen en krijg na het 2de flesje ook echt kotsneigingen. Misschien een heel stomme vraag hoor, maar we zijn echt nog maar in de beginnersfase en weet echt van een heleboel dingen veel te weinig nog. Durf nog niet zo makkelijk vragen te stellen omdat ik bang ben dat mijn vragen al 100den keren gestelt zijn op het forum Ben wel nieuwsgierig naar het antwoord eigenlijk, want zelf vind ik dit spul echt toppie"
"Wij hebben de variant waar dus geen GHB inzit. Ik denk dat ik het och eens ga proberen.... Het effect is grandioos van die 69 maar die smaak"
"Tufnut zei: Weet je verder wel precies wat er inzit dan? Klik om te vergroten... Euhhh...Ja als ik echt eerlijk ben niet. Ken alleen het verhaal dat de flesjes met de rode dopjes, dat daar de ghb inzit. Wij hebben die andere flesjes..... Het spul bevalt heel erg goed maar of ik er nou alles van weet...nee dus. Ja sorry, ben gewoon eerlijk en waarschijnlijk niet al te slim bezig."