Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen ... bij deze ook mijn eerste post en direct ook mijn eerste vraag. Ik heb 2 weken geleden mijn kweeksetje "equadoriaanse" gehaald en alles volgens de instructies uitgevoerd... maar ik zie nog steeds geen actie "verandering" ... je word hier natuurlijk paranoia van Er is genoeg vocht in mijn setje "condense is goed aanwezig" temperatuur schommelt wel wat tussen de 20 en 24°C maar dat zou op zich niet zo'n groot probleem moeten zijn niet? Maar die witte haartjes lijken nietmeer te groeien... aslof alles op pauze/stop staat!? Kan iemand mij wat raad geven aub? alvast bedankt"
"Hopelijk... Ik kijk er echt naar uit =) Je stelt me wat gerust en dat is goed =D"
"Ok, ze zijn eindelijk beginnen te groeien Op moment zie ik er maar 6 (2 grotere en 4 kleinere). Dit gaat nog meer worden, niet? Vingers kruisen"