Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eigenlijk is het allerbelangrijkst om na elk feestje heel goed je rust te pakken. Zorgen dat je lichaam hersteld, maar vooral je geest. Dat doe je echt met veel slapen. Dat is mijn ervaring tenminste. Vaak zat een feest gepakt waarna ik misschien 4 uurtjes slaap heb gehad, en dan is de echo van zo een feest gek genoeg dagen langer dan wanneer je goed doorslaapt. Wat ook erg nekt is je alcohol gebruik. Helaas vind ik een biertje drinken ook erg fijn, minder alcohol, minder problemen. Wekelijks feesten en niet genoeg rusten erna breekt gewoon je immuunsysteem beetje bij beetje af."
"Precies zoals langspeelplaat zegt: Langspeelplaat zei: Vind coke sowieso een overtrokken drug, tenzij je op een decedant feestje bent beland waar de sfeer er naar is. Klik om te vergroten... Dat is precies wat coke is voor mij. Het effect wordt zo overdreven door alle 'stoere' films die zijn gemaakt. Cocaïne wordt leuk als je met een groep mensen zit te drinken en aan de praat raakt over van alles. De hele sfeer van 'iets doen wat niet mag' met cocaïne is eigenlijk wat zorgt dat ik het spannend vind om eens te doen. Het effect van XTC is vele malen indrukwekkender en bijzonder (en ook nog eens voor véél minder geld) Het combineren ervan, tja, daar is al genoeg goeds over gezegd hier, maar ik verval graag in herhaling... Na een dag op de techno te hebben gepompt met alleen MDMA en toch echt er doorheen zat, dacht ik mezelf weer op te krikken met was SOS, nou, dat was zonde van de poen want het hielp echt voor geen moer. En je goede-pil-gevoel verzieken met SOS zou ik zeker niet aanraden... Dus, tja hou je geld in je zak en probeer zo lang mogelijk te surfen op je pilletje door heel goed en tijdig te doseren."