Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vraag hier aan toegevoegd, Ik heb zaterdag nacht zondet het te weten een plak spacecake gegeten. Of beter gezegd een hasjbrownie. Ik was hier niet van bewust omdat mij verteld was dat het gewoon verjaardags cake was. Nou zou ik dit normaal niet zo erg vinden. Maar nu heb ik vrijdag een urine test. En er mag geen drug in zitten. Ik gebruik nooit wiet / hasj Dus dit is wel de eerste x in jaren weer. Zou het vrijdag al uit mijn urine zijn? Of niet.???"