Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenacht mede-levensgenieters, Mijn vraag luidt als volgt: Ik ga binnenkort EINDELIJK weer eens naar een techno-party en wat is vet om mee te nemen voor tijdens de trip? En waar kan ik dit verkrijgen, Positieve ervaringen zijn dus ook meer dan welkom!! Denk aan; -Lichtgevende armband -Lichtgevende schmink -Brillen Help me op weg.."
"Dat is inderdaad mega-vet, vorige keer ook op onze gezichten gesmeerd. Mensen zijn er niet nog meer tips/trucs om heerlijk op te trippen."
"Ik volg het forum ook sinds kort. Voorheen begon ik met een kwartje, en nam ik gewoon bij als het mij uitkwam. Heb het trouwens helemaal nog niet vaak gedaan nog maar 2maal. Het beste is dus gewoon met een stevige dosis beginnen en daarna nog bijnamen na de inslag? Want ik merk ook aan mezelf dat mijn mellow/happy gevoel afneemt en niet bijkomt. Ik wil gewoon zo lang mogelijk genieten van de muziek en het topgevoel. Wat is hierbij het beste; 1: Grote beginhoeveelheid en daarna na inslag nog bijnemen tot maximaal aan mg per kg. 2: Kleine beginhoeveelheid om vervolgens dit steeds bij te vullen gedurende het festival."