Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Sinds kort ben ik van gewoon roken over gegaan op e-roken en dat bevalt helemaal goed! Bij het e-roken wordt er een vloeistof langs een gloeispiraal geleidt die door de warmte in damp verandert welke je vervolgens in ademt. Dit zette me aan het denken, wat er zou gebeuren als ik, in in plaats van de gebruikelijke vloeistof, GHB verdamp........ Ik heb hier op het forum al gezocht maar kon geen ervaringen vinden. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die op dit idee komt. Dus als er ervaringen zijn dan kunnen we die beter delen."
"Inderdaad, dat is ook mijn gedachte. Ik heb wel gehoord dat dat bij de vervaardiging ervan giftige stoffen vrij komen. Ben benieuwd wat de ervaringen en of feiten zijn."