Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hè,Newebie, Zelf heb ik al bijna 2½ jaar Fentanyl, eerst pleisters van 50 en later 25. Nu ik van alle pijn af ben (al bijna 1 jaar) kan ik niet zomaar stoppen met de pleister. Alle bijwerkingen die erop staan heb ik behalve koorts. Als de pleister bijna is uitgewerkt, dà n begint de ellende al en komen al die problemen op mij af dus de afkickverschijnstelen. Dan weet ik me geen raad meer en soms ga je denken (omdat het zolang duurt eer het weg gaat door een nieuwe pleister) zovan ik zou er wel een eind aan willen maken,maar even later wil je dat niet meer omdat de pleister is gaan werken. Maar nog steeds wil ik afkicken en heb het vandaag nog met mijn huisarts hierover gesproken en hij zou gaan kijken wat de mogelijkheden zijn voor mij omdat ik ook nog een hartfalende patiënt ben. Zelfs als ik een liedje ga luisteren op mijn PC en het is een gewoon normaal liedje maar dan gaat het over b.v. liefde of iemand die van je weggaat o.i.d. dan komen bij mij al heel veel emotie`s los en dat geeft weer een rotgevoel enz. maar ik ben nu zover dat ik gewoon wil afkicken en voor zover nog door wil gaan met mijn leven. Zelf maak ik muziek schrijf ook wel teksten enz. en dà t houdt mij ook op de been. Nu de vraag aan een ieder die het zou weten?! HOU KAN IK LANGZAAM AFKICKEN!!! Please help mij!!!!!a.u.b. AtA,"