Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2c-b"
"dain zei: the grasscompany in Tilburg heeft een uitgebreide eet- en wietkaart. Klik om te vergroten... Inderdaad, The Grass Company. Goede hasj ook trouwens, is ook goed meegenomen. :P"
"Dus je nam de 1e 15 gram tot je, en de 2e keer ook? Ik lees vaker dat mensen Dragon's Dynamite zwaar vinden. Ik ervoer het zo niet. Het is een natuurproduct, dus het zou best kunnen dat er tussen dosissen onderling verschil bestaat. Ik kan me wel voorstellen dat je 15 gram bij de 2e keer heftig vindt, zeker als je nog nooit acid, paddo's o.i.d. op hebt en deze dankzij "moeder natuur" zwaarder is dan anderen. Ik had de eerste keer 21 gram mexicana A. Was ook best heavy. Je hebt iets gehad aan je gedachtekronkels? (heb je er iets van geleerd?)"