Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jongens Heb het laten testen bij de VNN door een kameraad Uitslag is 77 procent cocaïne. Netjes dacht ik of niet dan!! Ben ook verdomde blij dat Mn leverancier niet andere heeft. Hopelijk houdt hij deze kwaliteit lekker lang aan, want ik ken er geen genoeg van kriegen haha. Lekker spacen jongens Love"
"Gino1971 zei: Where is the partyyyy.... Klik om te vergroten... WHenever you want!!"
"Oke nieuw op DF dus even een reportje ter kennismaking. In 2006 had ik mijn eerste snuifje coke gehad. Heel afwisselend qua kwaliteit maar 1 ding wist ik zeker...ik hou van coke. Samen met mijn broer hadden we er een soort wedstrijd van gemaakt (tot op heden) wie de beste coke kan vinden. Soms lieten we het testen maar vaak ook niet , dan lieten we het over aan geluk en ervaring. Ik gebruik voor de rest alleen nog jointjes en heb voor de rest dan ook niks anders gehad dan alchohol wiet en coke. Genoeg inleiding. Trip report. We waren in een saunclub in Duitsland en hadden de week er voor hard gewerkt om de week er op te kunnen genieten. Samen met een andere kameraad gingen we richting Hamburg om er een gekke stapje van te maken. Onze kameraad had dit keer het heilige middeltje geregeld via een nieuwe leverancier. Hij zelf gebruikt veel vaker dan ons en is dan ook nog meer op zoek naar de crème de la crème. Klein sleuteltje genomen voor vertrek. Echt waar jongens.. alsof mijn aderen aan het squirten waren. Ik kreeg een waanzinnig flash over mij heen waarin ik even niet uit mijn woorden kon komen. Ik keek naar mijn kameraad en wou hem een keiharde knuffel geven voor dit spul. Na een kwartier was ik zo verdomd lekker in mijn space , ik kon op het begin niet omgaan met de euphorie ( wou voor mijn gevoel bijna janken haha) maar later besefte ik dat dit is wat ik zoek. Het is lastig te beschrijven wat je voelt op dat moment maar na een dik 50 minuten ongeveer werd het wat zachter en Zachter. Maar besef even jongens dat dit maar een klein sleutelpuntje was. To be continued."
"Fool zei: Als een ongetest zakje van een nieuwe leverancier zoveel afwijkt van al je vorige ervaringen dat je er een topic over moet maken, dan heb je ook best kans dat het wat anders is. xD Of waren je eerdere testresultaten allemaal verschrikkelijk laag? Niet uit je woorden kunnen komen van een klein sleutelpuntje vind ik eigenlijk ook niet echt naar coke klinken. Klik om te vergroten... Mijn eerdere testresultaten verschilden tussen de 65 en de 75 procent. Niet super laag vind ik. Maar echt waar kerel dit was coke maar anders.. ik heb nu ook begrepen van zijn leverancier dat het om Peruaanse ging. Zat geen geur aan en bij aanraking loste het haast op in vet. En met niet uit mijn woorden komen bedoelde ik door de absurde euphorie. Woorden schoten letterlijk tekort"
"Ik gebruik het eerlijk gezegd iets te vaak. Alle feestjes en sowieso iedere weekend. Zonder opscheppen maar om toch eerlijk te zijn tegen jullie , heb ik al in mijn leven op zijn minst een kilootje gesnoven( hoeveel daarvan mix was weet ik niet haha ) alleen deze is anders. De kick en euphorie is zo tering heftig. Gisteren ook 2 gram de holtes door. Ik was alleen dit keer, godverdomme heren.. onfuckingbescchrijfelijk. Ik ga het laten testen!! Beloofd!! Wanneer weet ik niet maar ga het sowieso laten testen , ik ben ook super benieuwd. Nou vanavond maar weer heerlijk gaan op deze heilige spul. You are always welcome for a partyyyy SneeuwSnuiver zei: Hoevaak gebruik je coke? Die absursurde euphorie zoals jij hier omschrijft heb ik ook gevoeld toen ik voor het eerst in mijn leven coke snoof, dat was zo super lekker maar ik ervaarde dat gevoel alleen zo sterk bij mijn allereerste lijn en dat werd later wel subtieler. Sinds ik coke gebruik heb ik verschillende dealers gehad en verschillende soorten coke met testuitslagen tussen 81 en 62 procent. Soms versneden maar meestal puur gelukkig. Ik heb ook een aantal keer coke gehad waar ik nare bijwerkingen van kreeg. Momenteel al een half jaar dezelfde dealer, testuitslagen van 62% onversneden. Niet super sterk maar vind het effect van zijn coke wel erg fijn. Ga jij je coke nog laten testen? Ben benieuwd naar het resultaat! Klik om te vergroten... j geb"
"Ik heb begrepen van de leverancier dat het land van oorsprong wel wat uit maakt. Of hij gelijk heeft of jij laat ik in het midden. Maar volgens hem heeft het vooral te maken met de verschillende omstandigheden van de planten (altitude, temperatuur, vochtigheid etc. Die zouden per land beetje verschillen waardoor de planten ook een beetje van elkaar verschillen (ik denk beetje zoals wiet en hasj bijv Afghaanse hasj of Marokkaanse of Nepal of Thaise) allemaal zelfde plant maar toch anders door de locatie etc. En hij zei ook dat er verschillende mix wordt gebruikt. Zo gaf hij aan dat base rokers smachten naar Peruaanse en minder naar Colombiaanse of Boliviaanse. Maar goed wat of wie gelijk heeft weet ik niet man. Testen ga ik zeker doen!! Love Fool zei: Het land van oorsprong maakt geen kut uit voor de kwaliteit, alleen de puurheid maakt verschil. Aangezien de maximale puurheid 89% is ben ik nog steeds vrij skeptisch dat je met een klein puntje zoveel meer voelt dan een normale lijn a 65%. Misschien is het de moeite wel om het nog even te laten testen? Klik om te vergroten... Ik"