Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb mijn huiswerk gedaan op het internet en mn cocaine gewassen met ''droge' aceton (bij DA-drogist gekocht) Ik doe mn coke in het acetonpotje, schudt en laat het 10minuutjes bezinken. ik schenk de aceton uit en ik vang de aceton op in een soepbord. Aan de bezinkte coke in het potje voeg ik schone aceton toe. Schud de boel weer door elkaar en schenk in een keer alles uit in een koffiefilter en vang de gefilterde aceton op in het soepbord. Koffiefilter knijp ik uit boven het soepbord. De koffiefilter met coke laat ik drogen in een voorverwarmde oven en zo hou ik een mooie coke rest over. In het soepbord laat ik de aceton verdampen en uiteindelijk hou ik iets over dat ongeveer 20% van mijn totale poeder was. Het smaakt bitter maar verdoofd mn tong niet. De coke uit de filter is niet puur maar wel een stuk beter dan daarvoor. Op deze manier maak ik mijn coke schoon. Echter lost mannitol niet op in aceton. Ik heb pure mannitol in de aceton gedaan om te zien of dat oplost maar uiteindelijk hou ik dezelfde hoeveelheid mannitol over na het gewassen te hebben in aceton. Weet iemand hoe je mannitol van cocaine kan scheiden? andere vraag: Als je 1 gram coke oplost in water en je laat daarna het water weer verdampen, hou je dan 1 gram coke over? nog een vraag: SWIM smokkelt vloeibare cocaine. wat is vloeibare cocaine? (coke met water)?"
"Wat er over bleef in het schoteltje was ongeveer 20% van het totaal en wat het precies was weet ik niet maar het had geen verdovend effect. Probleem is dat ik de mannitol er niet uitgekregen heb. Ik weet dat je een gram kan uitkoken in ammonia en dat je dan een percentage base-coke overhoud. Van 100% coke-hcl hou je dan 70% over. maar dat kan je niet snuiven omdat het niet oplost in je bloed/slijmvlies. maar kan zo wel kijken hoeveel ik precies overhoud want de mannitol verdampt met de ammonia (denk ik). kost me een gram maar dan weet ik het percentage coke tussen de rest van de versnijdingsmiddele. Iemand een beter idee??"
"Fenacetine is moeilijk te verkijgen in nederland omdat het verboden is. Maar je kan er aan komen. 5 euro per gram is niet echt goedkoop als versnijdingsmiddel. Het is een pijnstiller. Als je het hebt kan je proberen het op te lossen in aceton. dan weet je het. Andere pijnstillers worden opgelost door aceton, dus je zou denken Fenacetine ook."
"Ik heb een digitaal weegschaaltje maar onder de gram wordt het redelijk onbetrouwbaar. dus onder 0.1gram is niets meer met zekerheid te zeggen. Enige dat ik wil weten is of je mannitol er met ammonia uitkookt. de overgebleven base-coke kan je alleen nog maar roken, aangezien ik geen idee heb hoe je van base-coke weer snuifcoke (hcl) maakt. Maar roken is niet mijn ding. ik weet daarna wel uit hoeveel procent mannitol mijn coke bestaat. 1 gram 100% snuifcoke = na uitkoken met ammonia, 0.7 gram base-coke. Indien minder dan was dat de mannitol (of wat dan ook). Elke leverancier heeft andere kwaliteit, dat klopt."
"de mannitol in ammonia lost helemaal op en na verhitting blijft er niks over. Dus dat is de manier om mannitol uit je coke te halen. echter zit je met coke-base (roken) ipv coke-zout (snuiven). Om van een base een zout te maken gebruik je een zuur. bv zoutzuur. maar wat de verhoudingen precies zijn en wat er allemaal bij komt kijken, weet ik niet. Heeft iemand deze scheikundige kennis? Het is in het belang van ons allemaal om te weten hoe we van de troep de we kopen een uiteindelijk goed en puur produkt kunnen maken. Zo weten we wie de beste leveranciers zijn en welke ons naaien. Dus elke zinnige bijdrage is welkom."
"Stel je beschikt over goeie coke en je lost het op in water. Wordt het water dan troebel of blijft het helder? Vanuitgaande dat er geen raar versneden spul in zit. en ja goeie coke moet je snuiven en niet oplossen in water, dat weet ik maar is de vraag niet. Heeft iemand ervaring hiermee?"