Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste lieden van dit forum, Dit is mijn eerste post - Ik zal mij voorstellen en vervolgens tevens een enkele vragen stellen. Introductie Man (40 gepasseerd) - In de hoop mijn productieve/creatieve-mentale energie terug te vinden heb ik besloten te beginnen met het microdoseren van LSD (wel, d.w.z. ... 1P-LSD). Al lange tijd worstel ik enorm met een ernstig gebrek aan productiviteit & mentale energie (waarschijnlijk door PTSD). Mijn werk, inkomen, carrière en levenszin zijn volledig afhankelijk van mijn creativiteit & productiviteit, dus het is een ernstig probleem!! Ervaring Ik heb geen ervaring met psychedelica. Ik heb tamelijk recentelijk (laat in het leven) marijuana ontdekt en dit gebruik ik af en toe. Onlangs ben ik begonnen met Microdosing psilocybin (truffles) - om de 3 dagen 1 gram. Ik merkte daar eigenlijk niks van. De laatste keer, echter, heb ik de dosis verdubbeld en het leek wel alsof de hele wereld veranderde. Het was een waanzinnig groot verschil! Mijn productiviteit was opeens enorm en onstopbaar. Fantastisch! Succes dus! Het geeft enorme hoop en ik ga hiermee door uiteraard. De 1P-LSD was ondertussen al besteld, dus deze komt binnenkort in huis. Hier verwacht er veel (nog meer) van. Mijn vragen Ik wil in mijn eerste post uiteraard niet de regels v.h. forum overtreden en het risico lopen geband te worden, want dit forum is cruciaal belangrijk natuurlijk voor wat ik wil gaan doen. Ik geef toe dat mijn vraag waarschijnlijk op het randje vertoeft van wat is toegestaan (ik probeer binnen de grenzen te blijven!). Ik neem aan dat we vrijwel allemaal wellicht in hetzelfde schuitje zitten wat betreft de wetten en de beschikbaarheid in Nederland. De meesten van ons willen de wet niet overtreden (of zouden, zoals ik, niet eens weten waar we illegale LSD zouden kunnen verkrijgen). We zijn dus voornamelijk aangewezen op Research Chemicals (zoals 1P-LSD in mijn geval). We hebben dan in Nederland maar enkele opties qua leveranciers (enkele bedrijven); al helemaal als we er van uitgaan dat we een Nederlands bedrijf kiezen boven een in Spanje. Helaas blijkt dat bij de beschikbare test-faciliteiten er per week maar 1 batch LSD (1P-LSD in dit geval) wordt "uitgeloot" om volledig getest te worden (dus ook op potentie en andere ingrediënten). Dus je zou zomaar iedere week jouw batch kunnen inleveren en nooit precies te weten kunnen komen of wat de leverancier jouw levert OK en veilig is. Nu moeten we allemaal het wiel opnieuw en alleen uitvinden, terwijl we juist zoveel aan elkaar's ervaringen zouden kunnen hebben en zouden kunnen delen, zoals in het volgende denkbeeldige scenario: Pietje en Tommie hebben beiden al eens producten van leverancier "A" laten testen en het bleek steeds helemaal legitiem en in orde. Klaasje had al eens producten van leverancier 'B' en dat was ook goed. Maar toen Jantje producten van leverancier "C" had laten testen bleek dat de potentie afweek van wat er vermeld werd. - Dit kan dus niet op dit forum en ik begrijp en respecteer dat - mijn vraag is: waar kan dat wel? Kunnen we niet de koppen bij elkaar steken? Zodra ik mijn 1P-LSD binnen heb zal ik het indienen om te laten testen. Als ik het geluk heb dat het getest wordt dan zou iedereen daar toch wat kunnen hebben? Mijn volgende vraag: Is de kwaliteit van de legale RC's consistent? Dus als je het een keer getest hebt, en het was goed, kun je dan min of meer de reputatie van die leverancier vertrouwen?"