Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je hebt er geen reet aan; ik kocht een keer van een 'vreemde' dealer pep en vond het slapjes tot niet werkend. (maakte er bommetjes van). Toen heb ik het laten testen en het bleek 3 % amfetamine en overig cafeïne poeder. Nog een paar keer geexperimenteerd ermee, maar het stelde niets voor en het is totaal geen vervanging voor speed of dat je er je lekker door voelt. Een loos middeltje. Hooguit voel je je wat opgefokter en iets actiever misschien. Geen aanrader."
"Ik heb voor het eerst wat 5-HTP gebruikt, 5 dagen na MDMA gebruik. Had er al wat over opgezocht, maar nu kom ik de volgende link tegen: http://www.bodybuilding.nl/usa/supplements/trypto.htm Hier staat dus simpel gezegd dat hoewel 5-HTP beter/sneller werkt dan L-Tryptofaan op je serotoninehuishouding, het omzettingsproces naar serotonine niet in je hersens gebeurd maar in je lever en hierdoor kleine bloedplaatjes kunnen vernauwen. (lees echt even het artikel voor de complete uitleg). Volgens dit artikel is het beter om L trypto te gebruiken icm vit. B3 om te voorkomen dat de trypto wordt omgezet naar deze vitamine. De Trypto word nl wel alleen door de hersenen omgezet naar serotonine en niet door de lever. Wat denken jullie ervan? Zijn er mensen die hier meer van weten/dingen over hebben gevonden? Ik voel me overigens wel heel goed met de 5-HTP; ik had behoorlijk last van een mdma dip en die is nu helemaal over (had de 5-HTP gisteren voor het slapen ingenomen). Ook heb ik geen honger (zelfs weerzin t.o. voedsel) en dat kan ook kloppen volgens het genoemde artikel. Dus; het doet iets."
"Wow, dat had ik niet door! Haha! Zal ik doen!"
"De ene mens zit anders in elkaar dan de ander. Dus ook de hormoonhuishouding/ het aanmaken van stoffen in de hersenen. De een krijgt een matige dip na XTC en de ander een erge dip die veel langer duurt, omdat het lichaam/hersenen een langere herstelperiode nodig hebben. Als je vrouw er gevoelig voor is, kan ze beter minder nemen en bijv. verspreid over de nacht. Ook moet ze goed voor zichzelf zorgen, goed uitslapen en de dag erna onder de zonnebank gaan of veel in de zon zitten en: vitaminepillen innemen. Door het zonlicht wordt er ook meer serotonine aangemaakt, ze geven ook lichttherapie aan depressieve mensen. Je kunt ook na het avondje, voor je gaat slapen, L tryptofaan innemen. Dit helpt soms. Natuurlijk scheelt het ook wat je gaat doen in de volgende week na de XTC. Over het werk: Als je het al niet zo leuk hebt op je werk, en je voelt je een beetje rottiger dan normaal, dan kan de dagelijkse gang van zaken ineens hard aankomen. Het allerbeste is XTC nemen in je vakantie, dan hoef je niet je werkhoofd op te zetten."