Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ai ai ben geil wakker geworden"
"Flualhamdulillam zei: Ah vervelend zeg, zo laat. Lig je al lang wakker dan? Ik ben nog eventjes wakker, ga straks slapen. Niets gebruikt, naja, vanavond had ik 2 gram N-acetyl-glutamine genomen, maar dat is geen drugs 🙂 Klik om te vergroten... Ow Oke geen idee wat dat is ja ik slaap slecht tegenwoordig"
"ZiggyStardust zei: jaa precies! Appeltje eitje, easy peasy lemon sqeezy Klik om te vergroten... Hahah jij bent een mooie"
"Flualhamdulillam zei: Ah rot. Enig idee hoe dat kan? Klik om te vergroten... Nee geen idee hoe dat komt"
"Apennootjes81 zei: Nee geen idee hoe dat komt Klik om te vergroten... Misschien teveel zin"
"ZiggyStardust zei: Hoe weet je dat? Klik om te vergroten... Ja dat kan anders"
"Flualhamdulillam zei: Al te vervelender lijkt me 😕 Je kan altijd opzoek naar manieren om maximaal te ontspannen, om het inslapen te bevorderen. Er zijn veel gesproken meditaties op YouTube te vinden mocht je het eens willen proberen. Of je verbruikt je laatste energie in een intens zelf-liefde-momentje, dat schijnt ook te helpen! 😉 Klik om te vergroten... Oké geen ervaring mee zal eens kijken"
"Flualhamdulillam zei: Met dat laatste? Dan zou er een hele nieuwe wereld voor je open gaan, man! 🤣 Klik om te vergroten... Ja denk je dat?"
"Flualhamdulillam zei: Weet je wat voor soort momentje ik bedoel? 😅 Klik om te vergroten... Vertel"
"Flualhamdulillam zei: Nou, waar begin ik… Weet je in welk topic je zit? Vanwaar die preutse opstelling? 😆 Klik om te vergroten... Haha Oke ik ben niet preuts ben alleen benieuwd naar je idee erover"