Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben een 16 jarige jongen 1.90 lang 95kg Heb me even geregistreerd omdat ik me een beetje zorgen maak, Heb nu voor de 2de keer speed gebruikt, de 1ste keer was 1 dun lijntje waar ik weinig van gemerkt heb, en vanacht ben ik dus om 23:30 gisteravond begonnen met 1 lijntje, om 3:00 nog een en om 7:00 nog een. De reden dat ik me zorgen maak is omdat ik na het 3de lijntje een opvallend slome hartslag had en dat ik tintelingen in mijn achterhoofd kreeg. Het is nu bijna een uur na het 3de lijntje en ik heb nog steeds tintelingen in mijn hoofd, maar de hartslag is weer normaal. Ik had gelezen dat normaal gesproken de hartslag omhoog gaat door speed gebruik. Weten jullie of dit kwaad kan?"
"Ok het is nu helemaal over. Nog 1 snelle vraag, ik heb nog 1 lijn liggen en dan is het op, is het verstandig om deze nog te snuiven na dit voorval?"
"Ben er net achter dat het 65% speed was, dus wss heb ik gewoon teveel genomen Hier ben ik trouwens achtergekomen toen ik de laatste lijn al op had Heb nu alleen nog tintelingen en kan me been niet stilhouden, maar geen rush gevoel meer."
"Ja ik vind het ook raar want ik ben helemaal niet sportief... Heb laatst een conditie test gedaan bij de fitness en daar was mijn piek 200 bpm en dat terwijl ik alleen wat simpele oefeningen gedaan had en wat geren op een loopband. 'Wel heel vreemd dus... ik sta al bijna 14 uur strak en heb geen 1 keer mijn hart snel voelen gaan in m'n nek, volgensmij zelfs langzamer als normaal. Ik had wel echt het gevoel dat ik strak stond, ik kon niet stil blijven zitten"