Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste allen, Vorige week vrijdag (9 maart), heb ik voor het eerst spacecake (van de shop) genomen. Normaal gesproken blow ik niet heel veel, zo'n 1x per maand. Tijdens de spacecake begon ik volledig te shaken en leek een soort spastische aanval te krijgen, daarnaast hallucineerde ik ook lichtelijk. Uiteindelijk gewoon gaan slapen, maar sindsdien ben ik nog steeds licht in mijn hoofd en lijk ik heel afwezig te zijn van alles wat er om me heen gebeurd. Ik kan verder wel alles doen, maar het lijkt niet echt binnen te komen, ook concentreren gaat lastig. Weet iemand of dit op termijn over zal gaan, of kan ik beter naar de dokter?"
"Maar het is nu dus al bijna een week geleden, gewoon afwachten alsnog?"
"Top, bedankt voor alle snelle reacties. Dan kijk ik het nog even een tijdje aan!"
"Dat valt mij inderdaad ook op na een beetje rondneuzen. Toch maar even langs de huisarts geweest om e.e.a. uit te sluiten. Die zei dat het niet schade aan de hersenen oid kon zijn, maar door verkeerde stemming tijdens blowen wel kon leiden tot deze klachten (het blijven hangen ervan is dan wel weer psychisch). Zal met de tijd wel overgaan wist hij me te vertellen. Een soort van ‘uitzieken’ dus. Afwachten dus maar .."
"Ik denk ook dat het dan wel goed moet komen. Blowen zit er voor mij dus niet meer in. Hoe zal alcohol jullie inziens het herstel vertragen of kan dat niet zoveel kwaad?"
"Na een tijdje rustig aan gedaan te hebben, kan ik wel zeggen dat het is weggetrokken. De kunst zit hem er vooral in je er niet druk om te maken en vooral gewoon verder te gaan. Dank voor jullie berichten!"