Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi beste mensen, Ik zit nu ongeveer een half jaar aan de anti depressiva, specifiek paroxetine 20mg. Dit betekent helaas dat XTC voor mij niks doet, dit heb ik onlangs geprobeerd. Heeft iemand een leuke aanbeveling? Ik heb nog maar weinig ervaring. Tot nu toe is het sporadisch een keer een snuifje of een pilletje geweest. Graag hoor ik wat suggesties! Alvast vriendelijk bedankt"