Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"curiouscouple zei: Probeerenleer zei: Jullie hebben goed spul. Klik om te vergroten... Haha...echt wel!! In combi met 4FA is het helemaal super!!!!!! Klik om te vergroten... Oh dat lijkt me ook super om eens te proberen. Ik heb 4FA wel geprobeerd maar niet in combi met G. Nog tips ?"
"Lijkt me echt cool om GHB te proberen. Maar hoe weet je nou wat de concentratie GHB is als je er aan kunt komen ? 3 ml van een sterk goedje werkt toch anders dan 3 ml (bijv) van een minder sterke ?"