Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond, Ik vraag me af of er iemand ervaring heeft met synthacaine? Ik lees er op nederlandse websites niets tot bijna niets over. Ben zeer benieuwd naar de ervaringen"
"neurotoxin zei: Opgelet!!!! DIKKE VETTE WAARSCHUWING!!!! Ik wil iedereen die dit middel gebruikt/van plan te gebruiken is, HEEEL erg zwaar waarschuwen voor het feit dat je hier heel erg gesloopt van kan raken! In het begin lijkt er niets aan de hand te zijn, maar je wordt langzaamaan werkelijk waar helemaal gestoord! DIT MIDDEL IS ECHT EEN ZEER ZWARE KLAP OP JE MENTALE GEZONDHEID! Dus begin er nooit aan! Als ik het niet nog goed genoeg duidelijk gemaakt heb: Lees de rode tekst opnieuw! Dit middel sloopt een ieders leven! Klik om te vergroten... Sounds like a bad trip to me....."