Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik heb de laatste tijd een nogal hoge tolerantie aan het opbouwen qua rc benzos. Zijn er ook rc slaapmiddelen die geen benzos zijn?"
"Vooral norflurazepam en bromazelam"
"Dankjewel, ik ga er inderdaad nog even over nadenken, maar het er echt voor verruilen wil ik ook niet hoor. T gaat me meer om m'n benzo tolerantie af te bouwen, daarna wil ik af en toe nog wat gebruiken als ik echt weer nachten wakker heb gelegen. En t lijkt me beter om dan alsnog te kunnen afwisselen."
"Maar heeft er iemand hier echt ervaring met rc medicatie wat geen benzo is?"
"OtherShore zei: Had je al problemen met slapen voordat je benzodiazepines ging gebruiken? Gebruik je stimulerende middelen? Klik om te vergroten... Ja van kinds af aan slaapproblemen. K heb ADHD en gebruik daar sinds mn 19e dexamfetamine voor, maar wel netjes volgens schema."