Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteren toch eindelijk gedurft om de 4 f te nemen. Ik twijfelde nog omdat ik toch bang was dat t niets zou doen en daardoor mijn avond zou verknallen, maar het heeft gelukkig heel goed uitgepakt. Om 17:00 had ik voor t laatst wat gegeten. We waren rond 22:00 binnen en om 22:30 heb ik 140 mg genomen. Ik had toen eigenlijk wel een beetje honger maar dat verdween al snel. Ong. 30 à 40 minuten na inname begon ik behoorlijk wat actiever te worden en erg sociaal en veel praten met onbekenden. Je voelde eigen niet dat t opkwam zo gelijdelijk en rustig verliep dat. De energie die je ervan krijgt is echt geweldig. Ik was eigenlijk heel erg moe maar dat was snel over. Er was ook zeker een lichte euphorie te bespeuren niet zoals met x maar dat was eigenlijk juist wel fijn, t was net genoeg dus was zelfs nog redelijk knuffelig ook Ook was ik kraakhelder en de tijd ging niet zo snel voorbij als met x, ik heb dus echt wel meer van avond beleefd en t was erg fijn dat je hier zo helder van blijft. en wat geeft dit pul heerlijke tintelingen in je benen ) Rond 02:00 heb ik een redose van 50 mg genomen, omdat ik licht merkte dat de energie wat afnam. deze kwam bijna direct binnen en weer heerlijke tintelingen in mijn benen. Echter merkte ik na 2 uurtjes dat de energie weer wat afnam en heb ik daarna toch nog maar een half pilletje genomen om de laatste uurtjes nog fijn door te maken. Die knalden er lekker in en was heftiger dan normaal bij een halfje. Ik was na afloop nog steeds niet moe of brak wat ik na x wel heb, dan kan ik echt helemaal inkakken. Ik kreeg wel een onwijs droge mond van dit spul meer zelfs als van x maar dat hinderde verder niet met voldoende water. Ook was ik niet zo strak als met x wat ook zeker zo fijn was, niet dat geklapper met de kaken of loden benen om mee te lopen. Ik vond dit echt super en ga het zeker vaker gebruiken dan enkel x vanwege de energie en helder hoofd. Wat ik ook erg fijn vond was dat ik ook lekker rond kon lopen zonder uit t ritme te raken. Met x kon ik dat wel hebben dat als ik effe stukje ging lopen er niet meer terug inkwam. ook toonde ik voor anderen totaal niet waus, wel had ik grote pupillen. Na t feestje heb ik met een l tryptofaan capsule nog Redelijk kunnen slapen ook, had wel klein beetje hoofdpijn maar dat kan ook door mijn verkoudheid komen die. verder totaal niet brak of moe eigenlijk. De dag na t feestje had ik zelfs nog extra energie en was ik nog wat socialer dan normaal (veel praten) en had ik nog grote pupillen. Daarna ook weer heerlijk geslapen en nog steeds niet brak of depri, voel me kiplekker eigenlijk, op een beetje spierpijn van het heftige dansen na dan Ik vind dit spul echt een aanrader en de dosering vond ik prima zo dus ik ga dit vaker doen dan enkel x."