Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik was paar jaren altijd bij een goede friend/leverancier coke kopen. Kwaliteit was altijd perfect, columbians, bolivians etc. Sinds paar manden is mijn collega niet meer beschikbaar en sinds die tijd ben ik bij tientallen jongens geweest. En tot nu toe heb ik nergens goede kwaliteit schone coke gekregen. Ik koop meestal 10-20 per keer. Iedereen zegt dat is puur, de beste "broer" maar zit altijd rotzooi in. Iedere keer ga ik naar andere, dat is al fucking irritant. Is nog goede echte, echte te krijgen in Brabant? Wat is jullie ervaring? Ik was in Eindhoven, Tilburg, den Bosch, Helmond, België geweest overal maken ze zelfde schiet."
"Ik bedoel dat ik geen slechte chemicaliën wil innemen. Coke is schadelijk maar met die alle rotzooi is 20 keer schadelijker."
"FredKroket zei: Heel veel zooi op de markt helaas. Heb al een tijdje geen echt goede coke meer gehad. Klik om te vergroten... Inderdaad, zelfde ervaring."