Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Donderdag zou ik met mijn vriendinnen spacecake eten. Ik had er 1.5 wiet in gesmolten boter in een pannetje laten sudderen voor ong. 10 minuten. Toen ik net de boter van de pan haalde was deze echter helemaal bruin gekleurd..... Heb ik nu de boter verpest? Het ruikt ook niet echt heel erg naar wiet en het is wel echt bruine vloeistof geworden. Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik heb ook geroerd Groetjes"