Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey beste mense ik had donderdag avond om 7 uur een xtc pilletje geslikt (2e keer dat ik dat heb gedaan)vervolgens hele avond bij vrienden en vriendin van mij gezeten daar had ik ook best wel wat gedronken tegen een uur of half 1 ging ik en een kammeraad naar de shop daar heb ik een joint weed gerookt eerst voelde ik me heel goed zwaar aan het space vervolgens voelde ik me heel slecht ik ging nock out nu is mijn vraag wat heb ik fout gedaan wat is de foute combinatie"
"Miss-Behaviour zei: Heb een paar ideetjes van dingen die fout gegaan kunnen zijn: 1. Je hebt alleen alcohol gedronken en weinig tot geen water, fris, thee enz, waardoor je bent uitgedroogd. 2. Je hebt niet genoeg gegeten/suiker binnengekregen en door de joint is jouw bloedsuikerspiegel naar beneden geklapt en ben je out gegaan. 3. Hetzelfde maar dan met zout -> heeft ook weer als gevolg uitdroging. Laat even weten of het een van deze dingen zou kunnen zijn. Klik om te vergroten... Reden 2 en 3 zou heel goed kunnen maar het was wel een fijne avond alleen was de moeite niet waard met hoe slecht ik me de rest van de week voelde"