Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb een vraag. Ik heb het proberen te googelen maar kreeg geen duidelijk antwoord op mijn vraag. Wellicht kunnen jullie mij helpen. Ik zit momenteel opgenomen in een kliniek en ben 6 maanden van de GHB en Amfetamine af. Ik heb aan het begin van mijn opname (Tijdens en na mijn GHB afbouw) die ik heb gedaan door middel van medicinale GHB. 100 mg Lisdexamfetamine voor mijn ADHD (70mg in de ochtend en 30 mg om 15:00) , 125 mg oxazepam en 25 mg ciroquell om 22:00 als slaapmiddel gekregen. Voor mijn opname slikte ik 200 mg ciroquell. Nu ben ik overgestapt naar diazepam 6x 10mg per dag omdat dit mij helpt bij mijn paniek aanvallen. Ik mag ze zelf gedurende dag in innemen. Dit doe ik wanneer ik een paniekaanval heb / me heel erg gespannen voel. Dit heb ik meestal in drukke situaties denk aan supermarkten / treinreizen / omgevingen waar ik onbekenden tegenkom. Dit middel bevalt mij ontzettend goed. Mijn angst / spanning wordt er aanzienelijk minder door waardoor ik weer normaal kan functioneren. Alleen gaat het slapen nu een stuk minder goed. Ik slaap nu ongeveer 3 u per nacht. Nu is mijn vraag hoelang werkt diazepam als slaapmiddel. Als ik bijv. Om 23:00 naar bed wil maakt het dan uit of ik dan om 20:00 10/20mg neem of dat ik het om 22:00 pak. Omdat ik ze dus moet verdelen over de dag en ik aan het eind van de dag niet meer veel over heb. Ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is en iemand hier een antwoord op heeft. Mocht iets niet duidelijk zijn meld het a.u.b dan zal ik het toelichten. Dit is namelijk het eerste bericht dat ik deel dus heb niet zo veel ervaring met topics beginnen. Alvast bedankt!"
"Hoi, Ik heb een vraag. Ik gebruik 60mg diazepam per dag op voorschrift van een veralavingsarts. dit nu gedurende 2 weken. Ik heb zelf een flinke lading oxazepam en xanax bijgebruikt. Nu is mijn vraag, wanneer ik een urine controle zou krijgen en ze op benzos zouden testen zouden ze dan kunnen zien dat ik meer dan de 60mg valium daags heb geslikt. Er bestaat toch ook zoiets als een max meetbare score. Alvast bedankt voor de reacties"
"johndeertrekker zei: nee je ziet alleen positief of negatief, niet hoeveel. Klik om te vergroten... Het wordt wel naar het lab gestuurd"