Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, Aankomende zaterdag ga ik naar ade en hier ga ik mdma kristallen gebruiken. Normaal gesproken gebruik ik xtc. in april dit jaar heb ik 1 keer mdma genomen, maar mijn ervaring hiermee was niet heel bijzonder. Dit komt denk ik doordat ik toen doseerde door telkens een vinger te doen. (Ik was toen overigens niet op de hoogte van de 1,5mg/ kg lichaamsgewicht regel) Zaterdag wil ik dus weer mdma gaan gebruiken, maar ik weet niet zo goed hoe ik dit moet doseren over de hele avond. Ik weeg 70kg, dus dat zou betekenen dat ik 105mg kan nemen over de hele avond. Ik las dat veel mensen de eerste keer 2/3e nemen en na volgens mij 2 a 3 uur 1/3e om het iets te verlengen. Betekent dit dus dat ik de eerste keer 70mg en de tweede keer 35mg moet doen? En is het erg als je iets hogere doseringen neemt?"
"Bedankt voor jullie reactie!"
"Torchic zei: Heb je het getest? Het is namelijk belangrijk om te weten tijdens het doseren wat het precies is en de zuiverheid daarvan. Klik om te vergroten... Ja het is 82% zuiver"
"OtherShore zei: Wat is erg? Ik zou het houden bij maximaal 1,7 mg MDMA kristallen per kilo lichaamsgewicht. Dus voor jou is dat 119 mg. Dat is namelijk de maximale dosis binnen MDMA-assisted therapy. Laten we daar 120 van maken, dan kun je dat verdelen in twee giften van 80 en 40 mg. Zo heb je de minste kans op vervelenden bijwerkingen en schadelijke gevolgen voor je gezondheid. Klik om te vergroten... Hoe kijk jij tegen xtc en mdma tegelijkertijd op een avond?"
"Bedankt, heldere uitleg!"
"Neo-Shulginist zei: Nog even naast de gebruikelijke oepsjes zoals de "shit ik heb per ongeluk 800 milligram afgewogen in plaats van 80 milligram". Of de "huh, wat bedoel je, dat was geen xtc-pil?". En niet te vergeten de "ik dacht dat ik nog niks voelde dus toen heb ik maar een dubbele dosis bijgenomen." Klik om te vergroten... Bedankt, ik heb me al goed ingelezen, dus gaat goed komen!"