Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt me vrij sterk, aangezien zaadjes en sporen niet te verbieden zijn aangezien ze niet de werkzame stoffen bevatten. Dus op zich hoef je daar denk ik niet bang voor te zijn. Verder praat men alleen over het verbod van het verkopen van paddo's."
"Een vruchtensap lijkt me niet zo goed plan, vermindert de werking van de paddestoeltjes. Verder ligt het beetje aan de soort, en paddo's zijn nooit echt lekker dus qua ranzigheid zal het niet veel uitmaken. De kwaliteit zal niet dalen, maar je moet het niet te lang erinlaten. Antwoord op je 2e vraag. Het is zeker te kort achter elkaar. Door gebruik van paddo's ontstaat er een bepaalde tolerantie in je lichaam waardoor de werking sterk afneemt komende tijd. Als je een halve neemt dan zou ik pas na een maand weer verder kijken om het maximale effect uit de porties te halen."
"Er zal geen verbod op paddo's komen, alleen op de verkoop van paddo's als er uberhaupt een bod komt."
"Zeer zeker, halve portie truffels is wel aan te raden. Truffels zijn wel veel meer gevoel dan visuals. Maar goed ik heb ook zeker wel visuals gezien met een harde portie truffels. Wat ik wel vaak merk is dat ik paranoide wordt aangezien ik tot nu toe niet echt een goede plaats heb gehad om te trippen. Als de plaats goed is en je suikerspiegel hoog genoeg zal je zeker niet bad gaan. Helemaal niet als je niet een te harde portie neemt."