Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb een vraag, ik heb dit weekend weer gebruikt maar ik had totaal geen positieve effecten, ik stond wel strak maar ik had geen extra energie en ook geen zin om te dansen vond het wel echt onwijs chill om gewoon te liggen in de zon wel had ik weer die tinteling. bij mijn eerste keer xtc had ik dit trouwens ook,totaal geen liefde, energie of andere dingen alleen een tinteling over me lichaam. de eerste keer xtc had ik geteste witte speakers en had ik net iets minder dan een halfje. en nu deze keer had ik 4 likjes MDMA kristal ook getest. de eerste keer dat ik gebruikte was 7 juli en 4 augustus heb ik dus weer gebruikt. kan het komen door een tekorte pauze? of zou het nog een andere reden kunnen hebben? als ik nuchter of met alcohol uitga sta ik altijd te stuiteren dus ik vind het een beetje vaag. Iemand enige verklaring? alvast bedankt!"
"Okay, Naja met het speakertje kan het misschien wel te weinig zijn geweest. Maar met die mdma had ik wel het gevoel dat ik genoeg had en dat meer niet beter zou zijn geweest ik weeg trouwens +-80 kg. De ervaring was ook niet slecht ofzo, naja alleen het kauwen maar het was een beetje vaag. Iedergeval bedankt voot je reactie en heb je misschien ook nog tips?"