Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik heb al een tijd last van een middenrifbreuk, volgens mijn huisarts is dit aangeboren. Ik heb daarbij vooral last van buikpijn en een brok in mijn keel. Voordat ik wist wat er mis was met mijn maag had ik veel last van maagklachten. Ik rook al zo'n drie jaar vrijwel dagelijks een aantal jointjes en gebruikte met enige regelmaat xtc (eens in de twee maanden ongeveer). In die tijd had ik minder last van de maagklachten dan nu (het wordt steeds erger zegmaar). Tegen de maagklachten heb ik van de huisarts maagzuurremmers, omeprazol, gekregen. Nu vraag ik me af wat de werking daarvan is in combinatie met wiet, xtc en eventueel andere drugs zoals speed of truffels. Ik slik de omeprazol nu zo'n 3 weken, ik blow sinds ik ben begonnen met de pilletjes niet meer en heb in zo'n 6 maanden geen harddrugs meer gebruikt. Ik vraag me ook af wat het effect is van drugs op de middenrifbreuk. Kan het erger worden door drugsgebruik, of heef dat niet zo veel met elkaar te maken? Ik overweeg ook een operatie te laten doen aan mijn maag. Daarbij vraag ik me wel af hoe het zit met drugs gebruik na de operatie. Kan je dan nog drugs gebruiken zonder dat dit ernistige gevolgen heeft voor mij en/of het resultaat van de operatie? Ik zou gewoon graag weer een keertje leuk drugs willen gebruiken zonder bij elk raar gevoel in mijn maag bang te zijn dat er iets ergs met me gebeurt. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen, ik voel me namelijk nogal ongemakkelijk om dit met mijn huisarts te bespreken. Thanks!"