Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, 2 vragen hier. Sinds een tijdje vind ik het prettig om in het weekend een lijntje of 3 speed te snuiven, puur uit gezelligheid tussen goede vrienden of tijdens opstap gaan. Wat ik nu merk is dat het snuiven soms erg vervelend is en als ik een andere soort speed probeer doet die in eens heel anders wat eigelijk gewoon prettig is, kan dit zijn door het kwaliteit van het spul of ligt dit aan mij? Ook merk ik dat ik de laatste tijd weinig tot bijna geen effect meer heb bij het gebruik, en zie het ook niet zitten om steeds meer bij te pakken om het gevoel te krijgen. Het heeft eerst een tijdje wel goed gewerkt en dat ik dus echt lekker actief, vrolijk en normaal bezweet erbij zat, Dus eigelijk met normalen bijwerkingen. verder is en gaat mijn lichamelijke en geestelijke verzorging gewoon goed En zou dus niet weten waar deze klachten vandaan komen. Iemand een idee?"
"Ik denk dat het licht aan de dosis die je pakt, Zou eventueel ook kunnen liggen aan de hoeveelheid slaap en rust. Probeer ook eens iets van verse fruitsap zodat je vitaminen binnen krijgt (helpt persoonlijk goed bij mij) Het Verschilt verder natuurlijk bij iedereen maar als je wil verkomen dat je ouders er achterkomen zou ik toch een aantal uur van te voren mee minderen of kappen met gebruik die dag. Zelf heb ik persoonlijk geen last van een andere gezichts uitdrukking. Mij helpt het vaak goed om dan eens goed royaal te douche en dan wat slaap te pakken. Misshien ook ooit eens overwegen om eerlijk te zijn tegen je ouders. Hun zijn ook jong geweest en misshien hebben ze zelf ooit ervaring gehad in de jongeren jaren?"