Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste, DF-ers Allereerst superforum !, ik lees hier regelmatig en nu heb ik zelf een vraag vandaar dat ik me geregistreerd heb. Het is weer zo ver, over een kleine week staat er weer een feestje op de planning. Alleen is het zo dat het laatste feestje ( 2.5 maand geleden) wat tegenviel. Ik had die avond 2 domino's meegenomen, na inname van een halfje duurde het echt ontzettend lang, denk wel 2 uur. Wat ik uiteindelijk vond tegenvallen was dat de pil er niet 'inklapte', maar heel geleidelijk opkwam zetten en dat ik niet echt super lekker ging. Een halfjaar geleden heb ik de rode supermans gehad en die waren voortreffelijk na drie kwartier na inname ging ik even zitten en BOEMM daar kwam die al Mijn vraag is: Ligt het aan de pil of aan mijzelf dat ie niet 'inklapte', zoals de supermans. Beide keren waren de pillen getest supermans op 194mg en dominos op 171mg, genoeg slaap gehad en gezond geleefd. Hoop dat jullie me der mee kunnen helpen, ik zit er namelijk over te twijvelen om nogmaals de domino's te nemen... Cheers, 050Droga"
"Ik begrijp het helemaal, tis een kwestie van factoren dus. Nu ik idd terug denk naar het laatste feestje was ik echt bezig met; wanneer begint ie nou te werken. Misschien dat het ook wat met me gewicht te maken heeft dat het langer duurde, weeg 122 kg - 1.81m - 21 jaar Hoe zit het trouwens met eten, eten jullie veel of juist heel licht, en wat eten jullie dan voor een feestje en hoelaat voor inname. bedankt voor de antwoorden"