Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de GT zei: kwaliteit is te vinden voor een ieder die er voor betaalt. ik zit zelf de laatste tijd niet onder de 80%, dus kan niet klagen. Klik om te vergroten... volgens mij is het maximale 89% dus dat jou coke 80% is klinkt mij nogal ongeloofwaardig. en voor dat jij je pakkie in je handen krijgt hebben anderen het al versneden de kosten bij een CC boer in columbia ?filmpje http://www.youtube.com/watch?v=U_bZZt1zs60"