Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, 'S' hier! Ik wou nog even toevoegen dat we toen de visuals afnamen (rond een uur of 22:00) wel 10 keer opnieuw hebben geëvalueerd hoe de trip was geweest, wat we allemaal wel niet hadden meegemaakt. En dat terwijl we eigenlijk nog helemaal niet echt nuchter waren. Grappig eigenlijk. Op een gegeven moment werd het een beetje een evaluatie-inception: telkens werden we iets helderder en gingen we onze ervaringen opnieuw omschrijven aan elkaar..."