#1
Ok mensen ik ben de laatste tijd maar weer is reason ingedoken en heb even een paar nummers die ik ooit al gemaakt had opgefrist. Tevens nog een nieuwe song gemaakt, ik ben wel eens benieuwd wat jullie ervan vinden .
Gelieve op en aanmerkingen over stijl, kwaliteit, orginaliteit noem maar op ben benieuwd (ik kan tegen kritiek ). Er zitten twee breakbeat en vier hardere dance nummers bij. Het is nog niet allemaal helemaal af maar ik ben op weg
Have fun
http://www.megaupload.com/?d=8D5JMABT
Gelieve op en aanmerkingen over stijl, kwaliteit, orginaliteit noem maar op ben benieuwd (ik kan tegen kritiek ). Er zitten twee breakbeat en vier hardere dance nummers bij. Het is nog niet allemaal helemaal af maar ik ben op weg
Have fun
http://www.megaupload.com/?d=8D5JMABT
