Hier wilde ik eigenlijk nog heen maar bij nader in zien zit ik dan op lowlands (heb t kaartje al...) Ik wens degene die hier heen gaan heel veel plezier, maar dat kan ook niet anders!
#4
Waauw!! daar wil ik wel heen, sowieso is Portugal mijn land maar waauuw.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.