#1
Weet iemand hier in de buurt een fatsoenlijke uitgaansgelegenheid?
En dan bedoel ik iets waar ze leuke, "prikkelende" muziek draaien
Ben nmlijk sinds kort in Tuil gaan wonen, en het is hier echt ... leeg... geen supplyer kunnen vinden tot nu toe, coffeeshops zijn allemaal te ver weg, en het enigste wat hier qua leeftijdsgenoten rondloopt zijn die van de bomberjackje scootertje pilletje stampen op eentonige muziek-soort.
Anybody?
En dan bedoel ik iets waar ze leuke, "prikkelende" muziek draaien
Ben nmlijk sinds kort in Tuil gaan wonen, en het is hier echt ... leeg... geen supplyer kunnen vinden tot nu toe, coffeeshops zijn allemaal te ver weg, en het enigste wat hier qua leeftijdsgenoten rondloopt zijn die van de bomberjackje scootertje pilletje stampen op eentonige muziek-soort.
Anybody?
