#1
Vanaf midden jaren '90 waren de HQ feesten, met Tom Harding, DE feesten voor mij (samen met Awakenings
). Iedere laatste vrijdag van de maand was het de standaard prik voor mij en ik kon er altijd weken naar uitkijken. Op 18 december komt het feest voor het eerst sinds jaren weer terug naar de Melkweg. Ik zal er zelf met mijn zwangere buikje niet bij zijn, maar misschien is het een leuk idee voor de nieuwe generatie feestgangers hier!
Of het nog steeds zo leuk is en of het wel/niet al uitverkocht is, weet ik trouwens niet hoor...![:wink:]()
Of het nog steeds zo leuk is en of het wel/niet al uitverkocht is, weet ik trouwens niet hoor...