#1
Ik zit in een psychedelische, acoustic en vooral heel erg Ierse folkband genaamd Jake. (ja die punt hoort er). En ik moet zeggen: de band boekt heel erg snel heel veel vooruitgang. We hebben al in het paard van Troje (Den Haag..een van de grootste podia van Nederland) gespeeld onder andere, we spelen in Februari in Watt (Rotterdam) en in april in Dock03 (Papendrecht).
Ik zou zeggen, luister onze shit eens door en voeg ons toe:
http://www.jakeofficialhyves.hyves.nl
http://www.myspace.com/officialjakeacoustics
http://www.youtube.com/Jakeacoustic
En natuurlijk zijn jullie van harte welkom om een blowtje te komen roken met de band bij een van onze optredens!
Ik zou zeggen, luister onze shit eens door en voeg ons toe:
http://www.jakeofficialhyves.hyves.nl
http://www.myspace.com/officialjakeacoustics
http://www.youtube.com/Jakeacoustic
En natuurlijk zijn jullie van harte welkom om een blowtje te komen roken met de band bij een van onze optredens!