RSD, voor velen misschien beter bekend als Rob Smith, de helft van het producerduo Smith & Mighty. Smith & Mighty stonden aan de basis van de rijke muziekgeschiedenis van Bristol. De eigenzinnige muziek van het duo inspireerde vele andere (Bristolse) muzikanten, van trip-hoppers tot junglists. Vergis je niet, zonder Rob Smith zou de muziek van Massive Attack of Roni Size misschien nooit hebben bestaan.
De alias RSD is Smith zijn uitlaatklep voor rollende dubstep met dikke subbassen. Zijn frisse tracks zijn vaak onmiddellijk herkenbaar en meestal rijkelijk overgoten met samples van reggae monsters uit de oude doos. Peverelist zijn label 'Punch Drunk' is de laatste paar jaar de belangrijkste afnemer geweest van RSD releases. Zo ook zijn in 2009 verschenen verzamel-album 'Good Energy'. Met zo een duizelingwekkende discografie en reeks projecten is Sine dan ook trots om deze (dubstep) legende te mogen presenteren in de Effenaar!
GOLDORAK & SOLPHER
Goldorak en Solpher zijn twee dj's uit Antwerpen. Allebei hebben ze roots in de drum & bass maar sinds een aantal jaren zijn ze onklopbaar als dubstep-duo. Kenmerkend zijn hun snelle mixen en een zeer gevarieerde selectie. Goldorak en Solpher zijn residents van Untitled!, een van Belgiës belangrijkste dubstepevents. Verder promoten ze sinds kort ook hun eigen dubstep event 'Shakedown' in de Petrol, Antwerpen.
STRYE
Strye is een Nederlands dubstep talent die op Sine de kans krijgt de zaal op te warmen voor al het basgeweld dat zal volgen.
PIRO
Host van de avond is natuurlijk de Eindhovense dj Piro.
Wie is er allemaal aanwazig?
#3
Had er graag bij willen zijn maar helaas heb ik al een ander feestje met mijn vriendin in Nijmegen
#4
een vriend van me is jarig dus dit gaat em jammer genoeg niet worden.
#5
Juist.
We gaan nu aanrijden
Als je iemand kapot ziet gaan voor de speakers zonder drugs op, weet je dat ik het ben
#6
Was wel leuk!
Ik kon alleen het stukje jungle / Drum n bass / breaks niet echt waarderen. Maar Piro maakte daarna alles weer goed.
Jammer dat ik om 04.30 thuis was en om 05.30 weer moest werken
#7
90% kans op presentheid
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.