#1
Lijkt me een erg gezellig reggae festival, 2-3-4 juli in ruigoord (samen met Summerjam
). Wie gaat er hier ook? Mad professor, Don Carlos en Winston Francis komen, alsook meerdere Nederlandse groepen.
Of iemand die een van de vorige edities heeft meegemaakt en er iets over kan vertellen?
http://www.futurereggaeruigoord.com/
). Wie gaat er hier ook? Mad professor, Don Carlos en Winston Francis komen, alsook meerdere Nederlandse groepen.Of iemand die een van de vorige edities heeft meegemaakt en er iets over kan vertellen?
http://www.futurereggaeruigoord.com/