#1
De keren dat ik daar geweest was, was er totaal geen ingangscontrole te zien.
Als ze daar alle wiet in beslag moeten nemen zijn ze volgend jaar nog bezig.
grts
Als ze daar alle wiet in beslag moeten nemen zijn ze volgend jaar nog bezig.
grts
& wat pakken jullie zoal mee ?