#1
Hey mede drugsgebruikers;
is er iemand van jullie al naar Time Warp in Mannheim geweest?
Ik kende het nog niet en omdat het er zo vet uitziet heb ik maar meteen tickets geboekt om met enkele vrienden te gaan; evenals hotelletje zodat we kunnen uitrusten na het feesten voor we de lange terugrit voor de boeg hebben.
Nu heb ik al meerdere keren drugs (wel enkel wiet) meegenomen naar Duitsland en mij hier ook nooit echt druk in gemaakt. Wel bij 's avonds binnenrijden een controlepost gehad, maar mochten doorrijden. (was ik en de toenmalige vriendin dus vielen ook niet echt op)
Ik lees nu dat er toch altijd streng wordt gecontroleerd met Time Warp, en dan vooral op rijden onder invloed. Mijn thc niveau is standaard wel te hoog en als ik op zaterdagnacht een pilletje neem en zondagavond naar huis rij kan ik er bij zijn. Hoge boetes zijn blijkbaar geen uitzondering.
Hetgene wat misschien wel in ons voordeel speelt is dat ik een Belgische nummerplaat heb ipv zo een gele.
Ik wil er nog altijd heel graag heen gaan, want het ziet er fantastisch uit maar 4u rijden en je dan nog zorgen maken of je gepakt wordt is het misschien ook niet waard.
Dan is het misschien toch een beter idee om naar bv. Awakenings of DGTL te gaan waar we niet hoeven te stressen hierover.
Eventueel kunnen we wel met zo een busreis gaan. Geen stress over rijbewijs en hoge boetes en als er controle is gooi je het door de bus.
Maar zo een partybus heb ik eigenlijk niet veel zin in; moet daar al een nachtje doorhalen!
En geen drugs meenemen naar Time Warp is geen optie.
Ervaringen?
is er iemand van jullie al naar Time Warp in Mannheim geweest?
Ik kende het nog niet en omdat het er zo vet uitziet heb ik maar meteen tickets geboekt om met enkele vrienden te gaan; evenals hotelletje zodat we kunnen uitrusten na het feesten voor we de lange terugrit voor de boeg hebben.
Nu heb ik al meerdere keren drugs (wel enkel wiet) meegenomen naar Duitsland en mij hier ook nooit echt druk in gemaakt. Wel bij 's avonds binnenrijden een controlepost gehad, maar mochten doorrijden. (was ik en de toenmalige vriendin dus vielen ook niet echt op)
Ik lees nu dat er toch altijd streng wordt gecontroleerd met Time Warp, en dan vooral op rijden onder invloed. Mijn thc niveau is standaard wel te hoog en als ik op zaterdagnacht een pilletje neem en zondagavond naar huis rij kan ik er bij zijn. Hoge boetes zijn blijkbaar geen uitzondering.
Hetgene wat misschien wel in ons voordeel speelt is dat ik een Belgische nummerplaat heb ipv zo een gele.
Dan is het misschien toch een beter idee om naar bv. Awakenings of DGTL te gaan waar we niet hoeven te stressen hierover.
Eventueel kunnen we wel met zo een busreis gaan. Geen stress over rijbewijs en hoge boetes en als er controle is gooi je het door de bus.
En geen drugs meenemen naar Time Warp is geen optie.
Ervaringen?