Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en het verkeer....Brandende vraag (herbal versie):P

XTC en het verkeer....Brandende vraag (herbal versie):P

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag mensen!

Even een vraag aan de veelvuldige xtc gebruikers. Heb binnekort een feest en ga als bob...best jammer...maar met xtc kan ook veel lol gemaakt worden! Nu wil ik weten hoe het zit met rijden. Ik ga niet voordat ik ga rijden slikken, en zal ook rekening houden met de tijd wat tussen de laatste pil, en het vertrekken zit.

Het feest zal rond de 6 uur duren, en bij vorige keren dat ik had geslikt had ik ook gedronken en geblowed (ja is dom:P) maar daarbij duurde het 2 uur voordat het rakkertje ging werken. Daarna is dit 2 uur doorgegaan en toen was het over. Was niet eens zo heel moe erna. Wat zeggen jullie....en nu graag niet de antwoorden van ''gewoon niet doen'' Wink Hoe lang tijd moet er tussen de laatste zitten en het rijden...en zijn er mensen die dit hebben gedaan...hoe was jullie ervaring?

Zat zelf te denken om eentje voor het feest te nemen, daarna eentje mee te nemen naar binnen, en bij de helft nog een nemen...of een halve...dan zit er nog ruim 3 uur tussen voor het rijden.

Thanks!

EDIT: Dit stond bij de xtc hoek, maar zit toch te twijfelen hierover... Zijn er herbals die een goed trippend effect hebben en die wat minder impact hebben? Heb ook beetje last pillen te vinden hier, en ben niet iemand die op een feest onbetrouwbare shit gaat kopen, dus herbals zijn wel een uitkomst! Iemand een tip over een goeie 'verkochte' herbal? Mescaline word niet zo verkocht toch?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Herbals zijn het geld niet waard en 9 van de 10 keer een grote teleurstelling. Gewoon aan de X dus vriend!
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb gister zoo7 op...2 caps tegelijk een half uur voor een feest. Maar wat is die shit vervelend ziek zeg! Eerste 2 uur buiten gezeten tegen een muurtje aan...terwijl mijn vrienden binnen waren. Toen kreeg ik het ZO koud dat ik naar binnen ging en heb daar wel aardig gefeest....maar het ziekste is dat ik de hele nacht niet heb geslapen, en dat ik het nu nog voel....

Een tip voor iedereen...

Zoo7 is geen partydrug! Althans voor mij niet....effect is eerst als paddo's, en daarna hallicunerend en vedovend. Afradertje als je het aan mij vraagt! (wel een hele harde trip gehad:P)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."