#1
Mijn vraag is of je met 1 portie of 1 bakske in het vlaams met 2 man kan gaan of is dat bestemd voor 1 persoon?
stuikeuh zei:het is de eerste keer zou het dan niet ideaal zijn om er van 2 man te eten want je moet best die paddos eerst eens verkennen voordat je heel van de kaart bent toch![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."