Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLounge-E

Lounge-E

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lounge-E

Lounge-E maakt ontspannen nog makkelijker en zorgt voor een ultiem relaxt gevoel.
Deze relaxer brengt lichaam en geest helemaal tot rust.

Gebruik
Neem 45 minuten voor het gewenste effect 1 of 2 capsules in met water. Overschrijd deze dosis niet binnen 24 uur.

Ingrediënten
Elke capsule bevat 600mg: Wild lettuce, griffonia extract (30 mg), passiebloem, schizandra, damiana (10 mg), valeriaan (15 mg).
Klik om te vergroten...
(azarius)

Heeft iemand ervaring met deze E-caps?
't is Gewoon uit de happy caps serie en ik was benieuwd of deze wel een beetje de moeite waard zijn...Ik ben gestopt met blowen maar wil af en toe toch nog wel eens echt een super chill gevoel krijgen, zonder weer toe te geven aan die thc...

Anyone??
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een keer 8 Lounge-E capsules opgegeten en daarbij heel veel Purple Haze gerookt, hier had ik toch wel een heel plesant effect bij.

Heeeel erg loungy, heel erg lacherig, super chille ervaring. *het is allemaal wel een mild effect, maar lekker.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm.. Ik heb alleen groove-e (heel weinig aan, merkte nauwlijks wat) en trip-e (best fijne ervaring, er zit LSA in, maar vergeleken met paddo's/dmt/salvia (niet dat ik die drie middelen nu weer vergelijk of zo) echt heel mild). Ik had in beide gevallen alle 4 pillen geslikt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm,,,8 capsules...en ik dacht nog wel dat 2 of 3 genoeg zouden zijn....
Welja, ik zal 't maar gewoon proberen. Buiten paddo's of lsd gebruik ik toch niets meer, en de laatste keer dat ik tripte is al weer 3 maanden geleden dus ik denk dat ik d'r wel wat van zal merken, ik hoop in iedergeval beetje chill te worden...

Thanx voor info!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja zal vast, veel plezier!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."