Er zijn vele mooie plaatsen in Limburg om te trippen.
Ik zelf trip het liefst hier in het bos van erenstein en strijthagen (Kerkrade, Landgraaf). Hier is mooi bos, heuvels, vijvers een paar weilanden en bij strijthagen kun je de skiberg omhoog klimmen, daar bij snowwolrd. Er is zelfs een raam bij snowworld en kun je dus terwijl je in de zon staat mensen in de sneeuw zien langskomen. haha.
Google maps. Rechts zie je de cranenweyer, ook wel het stuwmeer genoemd, horende bij erenstein. Links zie je de draf en renbaan (wordt pinkpop gehouden) en het gebouw van snowworld vlak onder de draf en renbaan.
Echt een supermooi natuurgebied waarin je uren kunt rondlopen, je moet alleen een klein stukje over de straat als je van erenstein naar strijthagen wil en vice versa.
Daarnaast kun je natuurlijk ook naar de brunsummerheide,
google maps. Hier ben ik nog niet trippend geweest, maar lijkt me wel supervet, alleen beetje te ver weg van thuis.