Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstrippen in Limburg tips gevraagd

trippen in Limburg tips gevraagd

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
wie oh wie weet een mooie locatie in Limburg of daar in de buurt om te gaan trippen?

leukste is natuurlijk om op een mooie heuvel te zitten

tips heel erg welkom!

:sunglasses:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zijn vele mooie plaatsen in Limburg om te trippen.

Ik zelf trip het liefst hier in het bos van erenstein en strijthagen (Kerkrade, Landgraaf). Hier is mooi bos, heuvels, vijvers een paar weilanden en bij strijthagen kun je de skiberg omhoog klimmen, daar bij snowwolrd. Er is zelfs een raam bij snowworld en kun je dus terwijl je in de zon staat mensen in de sneeuw zien langskomen. haha.

Google maps. Rechts zie je de cranenweyer, ook wel het stuwmeer genoemd, horende bij erenstein. Links zie je de draf en renbaan (wordt pinkpop gehouden) en het gebouw van snowworld vlak onder de draf en renbaan.

Echt een supermooi natuurgebied waarin je uren kunt rondlopen, je moet alleen een klein stukje over de straat als je van erenstein naar strijthagen wil en vice versa.

Daarnaast kun je natuurlijk ook naar de brunsummerheide, google maps. Hier ben ik nog niet trippend geweest, maar lijkt me wel supervet, alleen beetje te ver weg van thuis.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Google anders even naar het Leudal bos. Zeer de moeite waard. Verder: de Meijnweg achter Roermond.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
henkie84 zei:
Google anders even naar het Leudal bos. Zeer de moeite waard. Verder: de Meijnweg achter Roermond.
Klik om te vergroten...

Leudal bos is opzich wel een goeie, mijnweg vind ik persoonlijk geen aanrader omdat je daar zomaar naar duitsland kan lopen, en ik wil niet met mn tripkop aankomen in duitsland met de inhoud van mijn tas :wink:

Ik vind een goede locatie de beegderhei ! Erg mooi stukje bos / hei met veel variatie, hier en daar wat water, bergjes, fiets en looppaden, maar ook off road goed te doen.
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
thx voor alle reacties. Uiteindelijk toch maar in de buurt uitgekomen: Drunense duinen.
Errug mooi! Woestijnachtig landschap :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."