#1
Beste iedereen! Uiteraard heb ik gegoogled en weet ik al wel het een en ander, toch vind ik het leuk om wat reacties te krijgen op de volgende vraag:
Ik heb vorig jaar een eigen growkit gekocht en een goede oogst mexicaanse paddos gehad. Ik heb ze gedroogd in een donkere droge kast met ventilator erop, maar heb ze nooit meer genomen.
Ze zijn bewaard in een vocht en luchtdicht truffelbakje , en voelen nu nog erg droog aan.
Maar ze zijn best oud, een jaar dus. Ik wil er vanavond een paar gaan proeven!![:grin:]()
heeft iemand een idee of er nog genoeg psilo in zit? Ervaringen?
Thanks!
Mulholland dr
Ik heb vorig jaar een eigen growkit gekocht en een goede oogst mexicaanse paddos gehad. Ik heb ze gedroogd in een donkere droge kast met ventilator erop, maar heb ze nooit meer genomen.
Ze zijn bewaard in een vocht en luchtdicht truffelbakje , en voelen nu nog erg droog aan.
Maar ze zijn best oud, een jaar dus. Ik wil er vanavond een paar gaan proeven!
heeft iemand een idee of er nog genoeg psilo in zit? Ervaringen?
Thanks!
Mulholland dr