Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer salvia - vragen

Eerste keer salvia - vragen

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GamePixelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriend van mij en ik willen heel graag salvia proberen, we hebben totaal geen ervaring met hallucineerde drugs dus ik wil me er meer in verdiepen voordat ik het ga proberen.

*We zijn beide 15, we roken regelmatig weed (ik niet meer wegens urinetests omdat ik gepakt ben :( ) , is het slim om het te proberen? Of moeten we zeker iets ouder zijn?

*Welke manier is het beste om het te roken? Bong, waterpijp, pijpje?

*Hoe lang duurt een salvia trip?

*Welke extract is het beste voor de eerste keer? (5x,10x,...)

*Waar is de beste spot om het te doen? (thuis, erges alleen, bos,...)

Meer vragen schieten me niet meteen te binnen, zou erg handig zijn om zoveel mogelijk informatie te geven.
d
daderfLid
01-01-2024, 00:00
#2
15? je moet 18 zijn om het te kopen, of het dan ook illigaal is om te bezitten of gebruiken weet ik niet

maar oke... besef wel heel goed zodra het begint te werken ben je HELEMAAL van de wereld!
je normaal besef is weg -> het kan zover gaan dat jij je zelf kan wijsmaken dat de wereld kapot gaat en bijv. vergeten dat je het NET hebt genomen. aldus complete paniek tot dat je eruit komt denk je waarom geloofde ik daar nou in/ hoe kan ik dat nou vergeten.

qua visueel? de kamer waarin jij je bevind kan de grond in zakken en dan sta je opeens op een eiland of op een knollenveld, dus visueel ook heel sterk

en als je toch besluit om het te doen, doe het veilig, een plaats waar niks kan gebeuren. er zijn al mensen door een raam heen gerent van verdieping 30 ( wat ze uiteraard NIET van plan waren, maar gewoon te ver van de wereld waren/ het raam niet eens zien)


mijn eindbeoordeling: kort, maar een ZWAAR tripmiddel, ik heb al veel gedaan maar dat vind ik dus eng.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."