Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMagic truffels (mexicaanse truffels) werkten niet

Magic truffels (mexicaanse truffels) werkten niet

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CesaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeiemiddag Luitjes,

Gister had ik met 7 mensen Truffels gegeten, goed voorbereid met films en muziek, We aten ze op, kauwde goed, hadden minstens 4 uur van te voren niks gegeten. En we hoopte op een chille avond, Op het pakje stond dat het goed te gebruiken was voor beginners en groepen. We deden het allemaal voor het eerst. Nadat we die dingen met moeite op hadden, was het wachten en na 30 minuten kwam er niks, na 1 uur kwam er niks, na 2 uur kwam er niks. We hebben dit gewoon in een smartshop gekocht in Nijmegen.

Nou komt mijn vraag,
Hoe kan het dat we niks gevoeld hadden?
C
CesaLid
01-01-2024, 00:00
#2
oja even een edit: we aten allemaal het hele doosje (15 gr) in een keer
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb je ervoor mischien veel suiker bevattende drankjes gedronken?
Suiker kan namelijk de werkzame stoffen neutraliseren heb ik me laten vertellen...
C
CesaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee alleen water
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb je naar de houdbaarheisdatum gekeken?
En waar heb je de bakjes bewaart in de tijd tussen de smartshop en tot dat je ze opgegeten hebt?
C
CesaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Houdsbaardatum was nog goed, en ik heb hem bewaard in me tas van 4-9 ze waren vacuum verpakt
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cesa zei:
ik heb hem bewaard in me tas van 4-9 ze waren vacuum verpakt
Klik om te vergroten...

mischien is het dat? beter ff in de ijskast leggen ipv in een warme handtas. maar dit zou me sterk lijken omdat het maar 5uurtjes in je handtas gezeten heeft maar is wss wel mogelijk ik zou geen andere reden kunnen bedenken. neem volgende keer eens de heftigste
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
neem volgende keer eens de heftigste
Klik om te vergroten...

bij die dingen vindt ik altijd dat je de hefigste moet nemen die er zijn. de mindere daar word je wel vaag van en is goed als je even 1/100 van een echte trip wil doormaken.(dat is natuurlijk mijn mening he )
maar dat neemt niet weg dat je niet slecht kan gaan van de minder straffen

grtzz :wave:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
lsdlicious zei:
bij die dingen vindt ik altijd dat je de hefigste moet nemen die er zijn. de mindere daar word je wel vaag van en is goed als je even 1/100 van een echte trip wil doormaken.(dat is natuurlijk mijn mening he )
maar dat neemt niet weg dat je niet slecht kan gaan van de minder straffen

grtzz :wave:
Klik om te vergroten...

Ik deel jou mening volledig! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."